Konsultation

Konsultation
Konsultation foregår kun efter aftale. Der kan kun bookes en konsultation om dagen.

Der er mandag - torsdag konsultationer i tidsrummet 08.00 – 12.15 og 12.45 – 15.00. Fredag fra kl. 08.00 12.00.

Telefonkonsultation
I et forsøg på at optimere tilgængeligheden i praksis er den direkte telefonkontakt med lægerne nedlagt. Man kan dagligt ringe ind og få kontakt med en sekretær. Ved behov for at en læge skal være med til at vurdere en situation, ringer eller skriver de tilbage i løbet af dagen eller tilgår videokonsultation. Ved ikke akutte spørgsmål er det en god ide at bruge mailkorrespondance.

Vi tilbyder videokonsultationer i stedet for fremmøde for mange problemstillinger.

Vores nye overenskomst har dog pålagt os at alle skal visiteres til en videokonsultation. Det betyder at man skal ringe til sekretæren og høre om det er ok man logger på med givne problemstilling.

Brug MinLæge app´en og tryk på videokonsultation.

Tidsbestilling og receptfornyelse
I tidsrummet 08.00 – 12.00 modtager sekretariatet tidsbestillinger og receptfornyelser samt oplyser resultatet af rutineprøver og undersøgelser. Der kan desværre i visse perioder være kø i vores telefonsystem så husk, at det ofte vil være nemmere at ordne ovenstående ting via hjemmesiden.

Når du ringer for at bestille en tid, vil du oftest blive spurgt om, hvad problemet drejer sig om. Det er for, at vi kan vælge den optimale tid – både for dig – og for os.

Kommunikation via hjemmesiden

Under menupunktet "Selvbetjening" kan du bestille tid, forny recepter, modtage prøvesvar og skrive korte spørgsmål til lægerne. Det er også her, du kan læse beskeder fra lægerne. Klik på menupunktet “Selvbetjening” og opret dig som bruger.
Husk du skal også være oprettet i vores praksis for at kunne kommunikerer med os.